Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

-
Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun medyczny/opiekunka medyczna
Zakres podstawowych czynności:
- wykonywanie czynności medycznych zleconych przez lekarza, zgodnie z kartami zleconych zabiegów, w tym karmienie przez PEG, badanie poziomu cukru, podawanie leków,
- udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców i pracowników,
- organizacja pomocy medycznej podczas nieobecności na terenie DPS pielęgniarki,
- wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,
- pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie, dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,
- wymiana pościeli i ręczników,
- porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych,
- opieka podczas wyjazdów do poradni specjalistycznych.
Wymagania obowiązkowe:- zasadnicza szkoła zawodowa publiczna lub niepubliczna o uprawnieniach szkoły publicznej i posiadanie świadectwa potwierdzającego kwalifikacje do wykonywania zawodu opiekuna medycznego lub szkoła policealna publiczna lub niepubliczna o uprawnieniach szkoły publicznej i posiadanie dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie opiekun medyczny
- zasadnicza szkoła zawodowa lub szkoła policealna i posiadanie tytułu zawodowego higienistka szpitalna lub asystentka pielęgniarska;
- wpis do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego
Wymagania pożądane:- doświadczenie w pracy na stanowisku tożsamym lub zbliżonym zakresem obowiązków,
- życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność.
Oferty należy składać do 2025-06-30 -
Ogród Zoologiczny poszukuje kandydatów na stanowisko lekarz weterynarii
Zakres podstawowych czynności:
- praca w Gabiniecie Weterynaryjnym w Ogrodzie Zoologicznym w celu zapewnienia stałej opieki weterynaryjnej nad zwierzętami znajdującymi się w zasobie Ogrodu.
- prowadzenie dokumentacji dot. leków i sprzętów weterynaryjnych;
- uczestnictwo w prowadzeniu profilaktyki chorób zakaźnych w ZOO Poznań;
- diagnostyka i leczenie wszystkich zwierząt podlegających pod Nowe i Stare Zoo;
- prowadzenie dokumentacji dot. przeprowadzanych badań profilaktycznych, diagnostyki, leczenia oraz sekcji zwłok, w tym zasilanie danymi bazy ZIMS for Medical;
- przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej w zakresie udzielania zamówień na leki i sprzęt weterynaryjny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także bieżące monitorowanie stanu realizacji zawartych umów dotyczących działalności weterynaryjnej;
- przeprowadzanie sekcji zwłok zwierząt padłych;
- współpraca z innymi specjalistami i instytucjami naukowymi;
- edukacja i doradztwo w zakresie zdrowia zwierząt dla pracowników ZOO Poznań.
Wymagania obowiązkowe:- Wykształcenie wyższe - kierunek weterynaria (z prawem do wykonywania zawodu);
- Umiejętność pobierania prób laboratoryjnych, samodzielnego decydowania o kierunku diagnostyki i leczenia pacjenta;
- Znajomość podstaw w zakresie chorób wewnętrznych i diagnostyki obrazowej, umiejętność analizy wyników badań laboratoryjnych;
- Co najmniej 2 letni okres pracy w zawodzie lekarza weterynarii;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Znajomość języka angielskiego - B1.
Wymagania pożądane:- Ukończone specjalizacje: choroby zwierząt nieudomowionych/ chirurgia weterynaryjna lub inne pokrewne;
- Umiejętność wykonywania zabiegów chirurgicznych w tym: chirurgia miękka i twarda;
- Umiejętność obsługi Kliniki XP;
- Doświadczenie w pracy ze zwierzętami egzotycznymi lub dzikimi;
- Znajomość anatomii i fizjologii różnych grup zwierząt oraz bezpiecznego doboru leków;
- Znajomość języka angielskiego - C1.
Oferty należy składać do 2025-06-23 -
Zespół Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego Czerwca '56 w Poznaniu (XXXI Liceum Ogólnokształcące, Technikum Ekonomiczno-Handlowe, Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 4, Branżowa Szkoła II Stopnia Nr 4, XXXVI Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych) poszukuje kandydatów na stanowisko referent d/s płac
Zakres podstawowych czynności:
sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach spolecznych, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędami Skarbowymi, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji plac pracowników, dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysoości wynagrodzeń, wyplat jednorazowych, naliczanie potrąceń , zasiłków płatnych z ZUS,; sporządzanie i rozliczanie list płac za godziny ponadwymiarowe oraz godziny zastępstw doraźnych nauczycieli, odprawy emerytalne i rentowe, nagrody jubileuszowe, średnie wakacyjnej, średniej urlopowej dyrektorów, dodatkowe wynagrodzenia roczne i inne nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi,; sporządzanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń i innych świadczeń na konta bankowe pracowników; sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS; obsługa programu Płatnik ZUS w zakresie realizowanych zadań; sporządzanie rocznych raportów dla osoby ubezpieczonej RMUA; dokonywanie rocznego rozliczenia podatkowego każdego pracownika i zleceniobiorcy, sporządzenie właściwego formularza PIT oraz przesłanie go do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną; prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzeń pracowników; wystawianie zaświadczeń do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów; wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników szkoły; sporządzanie na wniosek pracowników i byłych pracowników zaświadczeń o wynagrodzeniu; sporządzanie dokumentacji placowej pracowników odchodzących na emeryturę, rentę; sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie plac; sporządzanie sprawozdań placowych dla potrzeb SIO; prowadzenie SIO w zakresie płac; prowadzenia PABS-a w zakresie plac; obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie płac; przygotowywanie analiz finansowych na potrzeby księgowości, kadr i organu prowadzącego,
Wymagania obowiązkowe:wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności
Wymagania pożądane:biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego), znajomość obsługi programu Płatnik i programów ProgMan: płace, zlecone, multicash, znajomość przepisów podatkowych (w tym sporządzanie dokumentów PIT, VAT), znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrąceń składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych; umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, komunikatywność i umiejętność współpracy, systematyczność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy; samodzielność w działaniu.
Oferty należy składać do 2025-06-27 -
Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Księgowy / Księgowa
Zakres podstawowych czynności:
- Zatwierdzanie dokumentów finansowo księgowych w systemie elektronicznym obiegu dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.
- Kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej.
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
- Dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.
- Dokonywanie uzgodnień miesięcznych wykonania umów i zaangażowania w systemie elektronicznym.
- Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych.
- Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań wraz z potwierdzeniem sald przysłanych przez kontrahentów.
- Wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych.
Wymagania obowiązkowe:- Wykształcenie minimum średnie lub ekonomiczne.
- Minimum 2 letni staż pracy.
- Minimum 1 rok doświadczenia w księgowości.
- Znajomość zagadnień rachunkowości.
- Znajomość pakietu MS OFFICE.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Wymagania pożądane:- Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość.
- Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość klasyfikacji budżetowej.
- Znajomość programu Progman.
Oferty należy składać do 2025-06-27 -
Zarząd Dróg Miejskich poszukuje kandydatów na stanowisko ds. kontroli pasa drogowego
Zakres podstawowych czynności:
- prowadzenie kontroli terenowych (planowanych i doraźnych)
- sporządzanie dokumentacji z kontroli
- wszczynanie i prowadzenie postępowań administracyjnych z urzędu
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie wyższe (prawo administracyjne, budownictwo, inne techniczne pokrewne)
- umiejętność czytania map geodezyjnych
- znajomość i obsługa MS Office w stopniu średniozaawansowanym oraz znajomość oprogramowania typu GIS
- prawo jazdy kat. B i czynna umiejętność jazdy
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej co najmniej 1 rok
Wymagania pożądane:- bardzo dobra komunikatywność, samodyscyplina pracy i odporność na stres
- umiejętność pracy z trudnym klientem i pracy w zespole
- wzorowa postawa etyczna
- znajomość przepisów KPA
Oferty należy składać do 2025-07-12 -
Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. księgowości
Zakres podstawowych czynności:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
- Zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie eDok pod względem formalno-rachunkowym.
- Rozliczanie podatku VAT.
- Wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych.
- Terminowe sporządzanie rejestrów oraz deklaracji VAT.
- Przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT na konto Urzędu Miasta w Poznaniu.
- Kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej.
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
- Monitorowanie terminowości regulowania należności, egzekwowanie należności przeterminowanych, przygotowanie i wysyłanie upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.
- Dokonywanie miesięcznych uzgodnień kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.
- Samodzielne sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych.
- Samodzielne sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
- Dokonywanie miesięcznych uzgodnień wykonania umów i zaangażowania w PROGMAN Finanse i Rozrachunki.
- Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań oraz należności, wystawianie potwierdzenia sald.
- Obsługa płatności w systemie bankowości elektronicznej.
- Współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych.
- Sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom.
- Przygotowanie zapotrzebowania na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW.
Wymagania obowiązkowe:- Wykształcenie min. średnie ogólne lub ekonomiczne.
- Staż pracy min. 3 lata przy wykształceniu średnim; min. 2 lata przy wykształceniu wyższym.
- Doświadczenie zawodowe min. 1 rok w księgowości budżetowej.
- Znajomość zagadnień rachunkowości.
- Znajomość MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Wymagania pożądane:- Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość.
- Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość klasyfikacji budżetowej.
- Znajomość programu Progman.
Oferty należy składać do 2025-06-27 -
Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko pokojowa/pokojowy
Zakres podstawowych czynności:
- wykonywanie czynności porządkowych w pomieszczeniach DPS, w tym w pokojach mieszkańców,
- dbanie o czystość narzędzi pracy,
- karmienie mieszkańców, dostarczenie posiłków do pokoju, zbieranie i znoszenie naczyń do zmywalni, zmywanie naczyń,
- opieka podczas wyjazdów do poradni specjalistycznych,
- pomoc przy wykonywaniu czynności pielęgnacyjnych
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie minimum podstawowe
Wymagania pożądane:- doświadczenie w pracy na stanowisku tożsamym lub zbliżonym zakresem obowiązków,
- kurs udzielania pierwszej pomocy,
- życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność.
Oferty należy składać do 2025-06-30 -
Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun/opiekunka
Zakres podstawowych czynności:
- wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,
- pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie, dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,
- wymiana pościeli i ręczników,
- porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych,
- opieka podczas wyjazdów do poradni specjalistycznych.
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie średnie i staż pracy minimum 1 rok na stanowisku tożsamym lub zbliżonym zakresem obowiązków
Wymagania pożądane:- kurs udzielania pierwszej pomocy
- szkoła asystentek medycznych
- dyplom w zawodzie opiekun medyczny
- życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność.
Oferty należy składać do 2025-06-30 -
Zarząd Zieleni Miejskiej poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zamówień publicznych
Zakres podstawowych czynności:
1.Tworzenie i aktualizacja planu zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
2. Przygotowanie dokumentów zamówienia;
3. Obsługa platform do procedowania zamówień;
4. Opiniowanie i rejestrowanie wniosków inicjujących postępowań bez stosowania prawa zamówień publicznych zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi;
5. Prowadzenie rejestrów umów do udzielonych zamówień, zleceń;
6. Kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem zamówień publicznych;
7. Sprawozdawczość z udzielonych zamówień.
Wymagania obowiązkowe:1. Wykształcenie min. średnie;
2. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych;
3. Znajomość Prawa Zamówień Publicznych;
4. Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowych;
5. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Wymagania pożądane:1. Obsługa platform zamówieniowych;
2. Doświadczenie w obsłudze platformy ezamowienia.gov.pl;
Oferty należy składać do 2025-06-22 -
Gabinet Prezydenta poszukuje kandydatów na stanowisko ds. reprezentacji
Zakres podstawowych czynności:
- redagowanie tekstów okolicznościowych, przemówień, kondolencji, korespondencji oficjalnej i kurtuazyjnej
- przygotowywanie scenariuszy wydarzeń, spotkań i uroczystości organizowanych przez władze Miasta oraz materiałów na spotkania okolicznościowe Prezydenta
- przygotowanie udziału władz Miasta w wydarzeniach i uroczystościach zewnętrznych
- koordynowanie współpracy jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta przy organizacji obchodów świąt państwowych, rocznic historycznych i innych dużych uroczystości
- współpraca przy organizacji znaczących z racji rangi i rozmiaru uroczystości i wydarzeń organizowanych przez podmioty zewnętrzne
- przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie honorowego patronatu Prezydenta
- przygotowywanie informacji o pracy Prezydenta na sesje Rady Miasta
- wspieranie prac związanych z przygotowaniem delegacji krajowych i zagranicznych Prezydenta
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w zakresie przygotowywania i redagowania tekstów okolicznościowych, przemówień, korespondencji oficjalnej i kurtuazyjnej lub / i doświadczenie w organizacji spotkań i uroczystości
- umiejętność stosowania zasad protokołu dyplomatycznego
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność organizacji pracy własnej
Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe magisterskie
- doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej
- znajomość drugiego języka obcego w stopniu dobrym
Oferty należy składać do 2025-06-30