Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy w Urzędzie Miasta Poznania
Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej
  1. Poznańskie Centrum Świadczeń poszukuje kandydatów na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej

    Zakres podstawowych czynności - realizacja zadań w zakresie obsługi korespondencji i dokumentacji, - obsługa kancelaryjna, - archiwizacja wraz z instrukcjami, - staranna i sumienna wysyłka korespondencji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami, - sporządzanie książek nadawczych, - staranne, sumienne wykonywanie prac związanych z brakowaniem, porządkowaniem dokumentacji, - przyjmowanie i wypożyczanie akt ze składnicy akt, - terminowa rejestracja poczty przychodzącej w programach i aplikacjach komputerowych zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, - udział w obiegu dokumentów wewnątrz instytucji zgodnie z obowiązującymi procesami i instrukcjami, - przekazywanie dokumentacji oraz korespondencji do instytucji współpracujących z Centrum na terenie miasta Poznań, - sporządzanie reklamacji składanych do operatora pocztowego w zakresie realizacji usług pocztowych, - bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PCŚ oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Dział. -. - Wymagania obowiązkowe - wykształcenie średnie lub średnie branżowe (administracyjne), - bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego, - bardzo czytelne pismo, - doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta i dokumentacją, - umiejętność obsługi kklienta, w tym klienta wewnętrznego, - umiejetność rozwiązywania problemów, - samodzielność, sumienność i otwartość na zmiany, - efektywne zarządzanie czasem, - budowanie dobrych relacji z innymi współpracownikami, - umiejętność radzenia sobie ze stresem, - umiejętność myślenia analitycznego, - umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej, - umiejętność uprzejmego i życzliwego zachowania się w kontaktach ze zwierznikami, współpracownikami oraz obywatelami według zasad etycznego postępowania, - Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. -   Znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce - z zakresu obiegu dokumentów w jednostkach administracji publicznej, - z zakresu publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego, - z zakresu archiwizacji dokumentów.  -. - Wymagania pożądane: -    Wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie na jednym z kierunków: prawo, administracja, komunikacja społeczna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub pokrewne, -    Znajomość obsługi urządzeń biurowych: faks, skaner, kserokopiark, drukarka itp. -. - Oferty należy składać do 2024-04-05

  2. Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzeni publicznych w śródmieściu

    Zakres podstawowych czynności: realizacja projektów związanych z rewitalizacją, odnową i rozwojem śródmieścia przygotowywanie i wdrażanie przedsięwzięć w zakresie kultury, edukacji, zieleni oraz aktywizacji i partycypacji społecznej organizowanie i uczestniczenie w konsultacjach społecznych i działaniach promocyjnych dotyczących zamierzeń rewitalizacyjnych  zlecanie wykonania i opiniowanie projektów w zakresie zagospodarowania przestrzeni publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem projektów zieleni) a także uczestniczenie w procesie uzgodnień dokumentacji projektowej prowadzenie ścisłej współpracy ze stroną społeczną i realizacja działań informacyjnych zlecanie zadań wraz z udzieleniem dotacji na realizację zadań publicznych projektów dot. odnowy, rozwoju śródmieścia. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe: gospodarka przestrzenna, urbanistyka, geoinformacja, historia sztuki, architektura, architektura krajobrazu znajomość problematyki rewitalizacji bardzo dobra organizacja pracy własnej umiejętność redagowania tekstów i przygotowywania komunikatów medialnych umiejętność analitycznego myślenia umiejętność sporządzania raportów i opracowań wysoki poziom kompetencji społecznych. - Wymagania pożądane: działalność społeczna związana z poprawą jakości przestrzeni publicznej doświadczenie w zakresie zarządzania projektami związanymi z rozwojem miast doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej studia podyplomowe lub kursy w zakresie zarządzania projektami, zarzadzania rozwojem lub rewitalizacją miast umiejętność czytania map projektowych znajomość oprogramowania GIS, CAD umiejętność wystąpień publicznych znajomość ustaw: o rewitalizacji, Prawo zamówień publicznych. - Oferty należy składać do 2024-04-08

  3. Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. projektowania układu transportowego

    Zakres podstawowych czynności: 1) uczestnictwo w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektu planu ogólnego, a także ich zmian, w tym uczestnictwo w prezentacjach projektów podczas konsultacji społecznych i dyskusji publicznych; - 2) uczestnictwo w prowadzeniu i sporządzaniu analiz planistycznych o charakterze transportowym oraz koncepcji rozwiązań zagospodarowania terenów transportu dla miasta Poznania i jego obszaru funkcjonalnego; - 3) uczestnictwo w opracowywaniu opinii dotyczących rozwiązań transportowych. -. - Wymagania obowiązkowe: 1) wykształcenie wyższe na kierunku: budownictwo, transport, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geoinformacja; - 2) umiejętność obsługi programów środowiska GIS lub CAD w stopniu średnio zaawansowanym; - 3) biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office; - 4) wiedza z zakresu planowania infrastruktury transportowej; - 5) znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym; - 6) kreatywność; - 7) komunikatywność; - 8) umiejętność adaptacji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych; - 9) obywatelstwo polskie. -. - Wymagania pożądane: 1) wykształcenie wyższe, w specjalności budownictwo drogowe, budownictwo kolejowe, transport drogowy, transport szynowy, inżynieria ruchu lub pokrewnej związanej z projektowaniem infrastruktury transportowej; - 2) umiejętność obsługi programu PTV Visum; - 3) doświadczenie zawodowe w zakresie planowania przestrzennego lub projektowania infrastruktury transportowej (praca, staż, praktyki); - 4) ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania administracji centralnej i samorządu terytorialnego; - 5) umiejętność prowadzenia prezentacji/wystąpień publicznych; - 6) dyspozycyjność; - 7) umiejętność analitycznego myślenia. -. - Oferty należy składać do 2024-04-02

  4. Szkoła Podstawowa Nr 89 im. K. Kamila Baczyńskiego poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista do spraw kadr i płac

    Zakres podstawowych czynności: Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, w tym: prowadzenie wymaganej dokumentacji pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności: prowadzenie teczek akt osobowych wszystkich pracowników, prowadzenie kart urlopowych pracowników niepedagogicznych, prowadzenie ewidencji urlopów szkoleniowych, urlopów z tytułu opieki nad dzieckiem, urlopów bezpłatnych, z tytułu siły wyższej, itp. wszystkich pracowników, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich wszystkich pracowników, prowadzenie ewidencji obecności (listy obecności) pracowników niepedagogicznych, prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów wypoczynkowych przez pracowników niepedagogicznych, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych wszystkich pracowników; kontrola terminowości wykonywania badań wstępnych, kontrolnych i okresowych przez nauczycieli i pracowników niepedagogicznych; Wykonywanie sprawozdań GUS oraz zestawień i sprawozdań dla organu prowadzącego i organu nadzoru pedagogicznego dotyczących spraw kadrowych; Przygotowywanie pism dla dyrektora szkoły: Umów o pracę, umów zleceń oraz innych dokumentów i pism związanych z nawiązaniem stosunku pracy, awansem zawodowym nauczycieli  zaświadczeń dla pracowników związanych z ich zatrudnieniem, świadectw pracy, pism i dokumentów związanych z przejściem pracowników na emeryturę, pism i dokumentów związanych z rozwiązaniem stosunku pracy, pism i dokumentów dotyczących zmiany warunków pracy i/lub płacy, innych pism związanych z prowadzeniem spraw kadrowych; -. - Wymagania obowiązkowe: 1. Wykształcenie wyższe (w tym licencjat). 2. Obywatelstwo polskie. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Biegła obsługa komputera: MS Office, poczta elektroniczna. 5. Wymagana umiejętność obsługi systemów informatycznych z bazami danych (SIO, PABS, Progman Kadry). 6. Sumienność, obowiązkowość, komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne. 7. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. -. - Wymagania pożądane: Znajomość przepisów oświatowych i samorządowych. -. - Oferty należy składać do 2024-03-29

  5. Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. obsługi geoinformatycznej

    Zakres podstawowych czynności: 1) pozyskiwanie, przetwarzanie, monitorowanie i analiza danych przestrzennych, - 2) administrowanie repozytorium danych przestrzennych, w tym rejestru mpzp, - 3) prowadzenie zbioru APP i digitalizacja aktów prawa miejscowego, - 4) wdrażanie narzędzi informatycznych i geoinformatycznych usprawniających pracę  oraz funkcjonowanie Pracowni, - 5) sprawowanie obsługi geoinformatycznej Pracowni, - 6) współpraca przy opracowywaniu planu ogólnego gminy. -. - Wymagania obowiązkowe: 1) wykształcenie wyższe na kierunku geoinformacja, geoinformatyka, planowanie przestrzenne, geografia, geodezja, informatyka lub pokrewnym, - 2) biegła umiejętność obsługi programów GIS, - 3) biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office, - 4) wiedza z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, - 5) znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, - 6) komunikatywność, - 7) kreatywność, - 8) umiejętność adaptacji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych, - 9) obywatelstwo polskie. -. - Wymagania pożądane: 1) umiejętność analitycznego myślenia, - 2) wykształcenie wyższe na kierunku architektura, urbanistyka, - 3) wykształcenie podyplomowe z zakresu planowania przestrzennego, geoinformatyki lub geoinformacji, - 4) doświadczenie zawodowe w zakresie planowania przestrzennego, geoinformatyki, geoinformacji (staż, praktyka, zatrudnienie), - 5) znajomość języków programowania np. Python, SQL, - 6) znajomość języka angielskiego - na poziomie średniozaawansowanym w mowie i piśmie, - 7) umiejętność tworzenia i administracji baz danych, - 8) umiejętność obsługi programów graficznych, - 9) ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania administracji centralnej i samorządu terytorialnego. -. - Oferty należy składać do 2024-04-02

  6. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Stanowisko ds. administracyjnych i zamówień

    Zakres podstawowych czynności: Prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych, w tym realizacja zakupów na potrzeby Centrum Usług Wspólnych. Koordynacja obsługi prawnej. Obsługa rekrutacji. Prowadzenie zapytań ofertowych oraz obsługa konsolidacji zamówień. Wsparcie dla zamówień publicznych. Koordynacja okresowej oceny pracowniczej w CUW. Planowanie ścieżek rozwoju zawodowego pracowników CUW, w tym koordynacja skierowań na szkolenia zewnętrzne. Współpraca z IOD oraz prowadzenie rejestru naruszeń, czynności przetwarzania, kategorii czynności.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wyższe. Staż pracy minimum 3 lata - dla wykształcenia średniego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego - 2 lata. Bardzo dobra znajomość MS Office. Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. Umiejętność planowania i organizacji pracy. Umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego). Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.. - Wymagania pożądane: Doświadczenie w obsłudze zapytań ofertowych. Doświadczenie w obsłudze zamówień publicznych. Doświadczenie w obsłudze rekrutacji.. - Oferty należy składać do 2024-04-02

  7. Wydział Obsługi Urzędu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. technicznych

    Zakres podstawowych czynności: obsługa systemów centralnego ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji w budynkach UMP obsługa systemu monitoringu mediów przygotowywanie robót budowlanych, w tym tworzenie harmonogramów prac remontowych zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem awarii udział w przeglądach i odbiorach obiektów oraz robót budowlanych przygotowywanie zapytań i zleceń na wykonanie remontów i inwestycji obsługa reklamacji zgłaszanych w ramach gwarancji wykonanych robót przygotowywanie dokumentów do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego współpraca z brokerem ubezpieczeniowym w zakresie zgłaszania szkód. - Wymagania obowiązkowe: przynajmniej średnie wykształcenie roczne doświadczenie oraz wiedza w zakresie obsługi infrastruktury technicznej budynków - ciepłownictwo, ogrzewnictwo, wentylacja i gazownictwo/ COWiG/ HVAC umiejętność czytania dokumentacji technicznej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. - Wymagania pożądane: wykształcenie średnie lub wyższe - budownictwo, inżynieria sanitarna, w obszarze wentylacji i klimatyzacji doświadczenie w realizacji zamówień publicznych uprawnienia SEP E grupa G2 - uprawnienia energetyczne do obsługi urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 KW, dla kotłów parowych oraz wodnych na paliwo stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi. - Oferty należy składać do 2024-04-15

  8. Wydział Gospodarki Nieruchomościami poszukuje kandydatów na stanowisko ds. przetargów i aportów

    Zakres podstawowych czynności: przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości  Miasta i Skarbu Państwa przygotowywanie nieruchomości do wniesienia jako wkład niepieniężny do spółek wykonywanie wywiadów w terenie w zakresie prowadzonych spraw sporządzanie analiz rynku nieruchomości udostępnianie informacji publicznej obsługiwanie klienta w zakresie prowadzonych postępowań. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami albo na innych kierunkach uzupełnione studiami podyplomowymi lub doświadczeniem w obszarze gospodarki nieruchomościami wiedza z zakresu gospodarki nieruchomościami, w szczególności z zakresu zbywania nieruchomości wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego dobre umiejętności komunikacji. - Wymagania pożądane: doświadczeniem w obszarze gospodarki nieruchomościami w jednostkach administracji publicznej znajomość zagadnień wyceny nieruchomości. - Oferty należy składać do 2024-04-14

  9. Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko Pokojowa/y

    Zakres podstawowych czynności: 1. Wywiezienie odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych. - 2. Wywiezienie   brudnego asortymentu / bielizna pościelowa, ręczniki , podkłady ,koce, odzież osobista mieszkańców / do magazynu brudnej bielizny oraz odbiór z magazynu czystej bielizny. - 3. Utrzymywanie porządku i czystości otoczenia mieszkańców - pokoi, łazienek, toalet, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń przynależnych do części mieszkalnej. - 4. Wykonywanie czynności porządkowych wg harmonogramu takich jak - mycie okien, - mycie i dezynfekcja powierzchni sanitarnych, kafelków ściennych i podłogowych, sanitariatów oraz poręczy, - ścieranie kurzu, mycie szaf, szafek, półek i innych mebli wyposażeniowych, - opróżnianie i segregowanie śmieci oraz wywóz do odpowiednich pojemników, - zmiana firan i zasłon, - uzupełnianie i stałe doglądanie dozowników do mydła, pojemników do papieru toaletowego. - 5. Sprzątanie powierzchni płaskich, gabinetu medycznej pomocy doraźnej oraz pokoju socjalnego. - 6. Pomoc w praniu odzieży osobistej mieszkańców. - 7. Dostarczenie oraz podanie posiłków mieszkańcom w pokojach. - 8. Zbieranie naczyń po posiłkach oraz odpadów pokonsumpcyjnych. - 9. Utrzymywanie w czystości sprzętu i narzędzi pracy na stanowisku prac. -. - Wymagania obowiązkowe: 1. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych - 2. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie - 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku - 4. Wykształcenie podstawowe -. - Wymagania pożądane: 1. Umiejętność dobrej organizacji pracy - 2. Umiejętność pracy w zespole - 3. Samodzielność i komunikatywność - 4. Znajomość problematyki pracy w warunkach Domu Pomocy Społecznej -. - Oferty należy składać do 2024-04-03

  10. Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych poszukuje kandydatów na stanowisko ds. rejestracji pojazdów

    Zakres podstawowych czynności: prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji i wyrejestrowywania pojazdów, wydawania duplikatów druków komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów obsługa klienta w zakresie prowadzonych spraw udzielanie informacji klientom w punkcie informacyjnym Wydziału udostępnianie informacji publicznej. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie średnie  i minimum 3 letni staż pracy lub - wykształcenie wyższe i minimum półroczny staż pracy znajomość przepisów prawa z zakresu ruchu drogowego w szczególności związanych z rejestracją pojazdów umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu znajomość zasad i technik obsługi klienta podstawowa znajomość języka angielskiego Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%. - APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line) -. - Wymagania pożądane: doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych w Centralnej Ewidencji Pojazdów, rozwiązań ADSxP w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców znajomość języka niemieckiego. - Oferty należy składać do 2024-03-30