Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy
Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej
  1. Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji poszukuje kandydatów na stanowisko ds.administracyjnych
    Zakres podstawowych czynności:
    1. Czynności administracyjno - biurowe związane z organizacją zajęć na terenie lodowiska.
    2. Prowadzenia spraw związanych z wynajmem lodowiska oraz współpracą z klubami
    3. i związkami sportowymi.
    4. Pozyskiwanie nowych użytkowników obiektu oraz reklamodawców.
    5. Sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej wynajmu lodowiska oraz powierzchni reklamowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi.
    6. Prowadzenie korespondencji z najemcami, opracowywanie harmonogramów zajęć.
    7. Obsługa mediów społecznościowych oraz koordynacja strony dedykowanej lodowisku.
    8. Prowadzenie spraw związanych z organizacją imprez na terenie Oddziału Chwiałka.
    9. Tworzenie zapytań ofertowych w zakresie zamówień publicznych na potrzeby Oddziału Chwiałka.
    10. Prowadzenia spraw technicznych związanych ze stanem technicznym obiektu (księgi UDT, książki obiektów budowlanych).
    Wymagania obowiązkowe:

    1. Wykształcenie średnie + 3 letni staż pracy/wyższe.

    2. Dwuletnie doświadczenie zawodowe.

    3. Znajomość prawa zamówień publicznych od strony zamawiającego.

    4. Znajomość pakietu MS Office.

    Wymagania pożądane:

    1. Wysoki poziom kultury osobistej.

    2. Komunikatywność.

    3. Czynne prawa jazdy kategorii B.

    4. Znajomośc procesów technologicznych związanych z funkcjoinowaniem lodowiska.

    Oferty należy składać do 2025-07-28
  2. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko DS. KADROWO - PŁACOWYCH
    Zakres podstawowych czynności:

    Prowadzenie obsługi płacowej w tym projektów finansowanych ze środków unijnych oraz dokumentacji w tym zakresie

    - Naliczanie wynagrodzeń:

    Obliczanie wynagrodzeń zasadniczych, premii, dodatków i innych składników wynagrodzenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminami firmy. Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagród jubileuszowych oraz świadczeń przysługujących pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami

    - Sporządzanie list płac:

    Przygotowywanie list płac, uwzględniających wszystkie składniki wynagrodzenia oraz potrącenia (np. podatki, składki ZUS, zajęcia komornicze, KZP, pożyczki mieszkaniowe).

    Obsługa pracowniczych planów kapitałowych pracowników

    - Rozliczanie podatków i składek ZUS:

    Obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Sporządzanie corocznych deklaracji podatkowych PIT.

    - Obsługa umów cywilnoprawnych:

    Rozliczanie umów zleceń,

    Rozliczanie umów na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych

    Obsługa dokumentacji w zakresie płac:

    Gromadzenie, przechowywanie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej płac pracowników, takiej jak zwolnienia lekarskie oraz dokumentacji niezbędnej w projektach unijnych z zakresu płac,

    - Przygotowywanie raportów i sprawozdań:

    Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu płac dla potrzeb innych komórek organizacyjnych , sporządzanie zestawień niezbędnych do przygotowania wniosku o płatność,

    - Kontakt z instytucjami zewnętrznymi:

    Współpraca z ZUS, US i innymi instytucjami w zakresie spraw płacowych.

    - Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych:

    Aktualizacja danych w systemach kadrowo-płacowych, dbanie o poprawność i kompletność danych.

    - Wydawanie zaświadczeń o zarobkach:

    Sporządzanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia dla pracowników, ERP-7

    Wymagania obowiązkowe:

    - wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne )

    - 1 rok stażu pracy

    - dobra umiejetnośc obsługi programów WORD, EXCEL,PŁATNIK

    - znajomość oraz umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów  Kodeksu Pracy

    Wymagania pożądane:

    - doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,

    - wykształcenie wyższe zawodowe, wyższe magisterskie (administracja, ekonomia )

    - doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,

    - wykształcenie wyższe zawodowe, wyższe magisterskie (administracja, ekonomia )

    Oferty należy składać do 2025-07-24
  3. Biuro Obsługi Inwestorów poszukuje kandydatów na stanowisko ds. marketingu
    Zakres podstawowych czynności:
    • przygotowywanie publikacji m.in. promujących ofertę inwestycyjną Miasta
    • prowadzenie strony www.poznan.pl/inwestycje
    • prowadzenie social mediów Invest in Poznan
    • kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawców w Poznaniu
    • opracowywanie materiałów promocyjnych
    • współpraca z agencjami reklamowymi
    • przygotowywanie komunikatów marketingowych
    • przygotowywanie prezentacji multimedialnych
    Wymagania obowiązkowe:
    • wykształcenie wyższe
    • doświadczenie w pracach na stanowiskach związanych z marketingiem i promocją
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • znajomość narzędzi social media
    • umiejętność redagowania tekstów
    • umiejętności tworzenia prezentacji multimedialnych
    • umiejętność tworzenia materiałów graficznych
    Wymagania pożądane:
    • wykształcenie wyższe: nauki ekonomiczne, nauki społeczne
    • studia podyplomowe, kursy z zakresu: employer branding, social media
    • doświadczenie w obszarze marketingu miejskiego
    Oferty należy składać do 2025-07-20
  4. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Psycholog - Centrum Wspierania Rozwoju Dzieci i Młodzieży "Klub" w Poznaniu
    Zakres podstawowych czynności:
    1. Przygotowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć o charakterze socjoterapeutycznym dla dzieci i młodzieży w Centrum.
    2. Opracowanie wstępnych diagnoz i indywidualnych planów pracy z dzieckiem.
    3. Realizacja indywidualnych planów pracy z dzieckiem.
    4. Współpraca z pracownikiem socjalnym w zakresie poznania sytuacji oraz potrzeb dzieci i młodzieży.
    5. Stała współpraca z rodzicami/opiekunami dzieci i młodzieży uczęszczających na zajęcia, w szczególności porady psychologiczne, wsparcie w sytuacjach trudnych, pomoc w rozwiązywaniu problemów, w sytuacjach kryzysowych.
    6. Prowadzenie konsultacji i zajęć psychoedukacyjnych dla rodziców lub opiekunów.
    7. Przygotowywanie materiałów/komunikatów psychoedukacyjnych do zamieszczania na portalach społecznościowych lub na stronie internetowej.
    8. Współpraca ze szkołą dziecka oraz innymi instytucjami i organizacjami mogących pomóc w rozwiązywaniu problemów dziecka.
    9. Udzielanie pomocy dzieciom i młodzieży w kryzysach szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych.
    Wymagania obowiązkowe:
    1. Wykształcenie wyższe na kierunku psychologia.
    2. Dobra znajomość obsługi programów Word i Excel.
    3. Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
    4. Znajomość zasad funkcjonowania placówek wsparcia dziennego.
    5. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
    6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 
    7. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
    8. Brak pozbawienia, zawieszenia bądź ograniczenia władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona.
    9. Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego.
    10. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
    11. Niefigurowanie w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
    Wymagania pożądane:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
    • Komunikatywność i samodzielność.
    • Umiejętności wykorzystania różnych form pracy z dziećmi i młodzieżą (np. arteterapia, bajkoterapia, taniec, sport itp.).
    • Kwalifikacje dotyczące socjoterapii lub treningu umiejętności społecznych.
    • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
    Oferty należy składać do 2025-07-24
  5. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko DS. ZATWIERDZANIA I WPROWADZANIA DOKUMENTÓW DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ORAZ UZGADNIANIA KONT ANALITYCZNYCH
    Zakres podstawowych czynności:

    Zgodnie z wymaganiami dla stanowiska

    - czynności wynikające z przyjętych w MOPR w Poznaniu procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnych z normą PN-EN ISO 9001:2015

    -bieżące wprowadzanie i nanoszenie zmian nazwisk i numerów kont klientów i kontrahentów

    -bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,

    -sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, merytorycznym

    -nadawanie na dokumentach księgowych klasyfikacji budżetowej,

    -dekretowanie dowodów księgowych,

    -uzgadnianie i analizowanie kont syntetycznych i analitycznych w trakcie i po zakończeniu każdego miesiąca z kontrahentami i komórkami organizacyjnymi MOPR,

    -sporządzanie w każdym miesiącu wydruków komputerowych kont syntetycznych i analitycznych,

    -analizowanie należności i zobowiązań pod względem okresu zalegania,

    -wystawianie rachunków i faktur,

    -sporządzanie sprawozdań z dochodów i wydatków oraz sprawozdań finansowych

    -prowadzenie ewidencji VAT i wystawianie faktur VAT,

    - współuczestniczenie w prowadzeniu spraw finansowych Kasy Zapomogowo Pożyczkowej

    -gotowość do wprowadzania nowych pracowników,

    -udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,

    -wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną

    Wymagania obowiązkowe:

    - wykształcenie średnie na kierunku ogólnym lub ekonomicznym,

    - 1 rok  stażu pracy w księgowości

    - umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,

    - umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,

    - wiedza z zakresu Ustawy o pomocy społecznej,

    - umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustawy o rachunkowości,

    - dobra umiejętność obsługi programu Word, Excel,

    - wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,

    - umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

    - wysoki poziom zaangażowania

    - wysokie poczucie odpowiedzialności,

    - samodzielność i elastyczność w wykonaniu zadań

    - etyka zawodowa

    - komunikatywność

    - wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

    - otwartość na nowe rozwiązania,

    - samodzielność i elastyczności w wykonywaniu powierzonych zadań,

    - skrupulatność,

    - umiejętność pracy pod presją czasu,

    - umiejętność pracy w zespole.

    Wymagania pożądane:

    - wykształcenie wyższe zawodowe / magisterskie,

    - ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,

    - asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

    Oferty należy składać do 2025-07-28
  6. Zakład Robót Drogowych poszukuje kandydatów na stanowisko Kierowca - operator maszyn specjalnych
    Zakres podstawowych czynności:

    1. Obsługa wytwórni mas bitumicznych (WMB) i palnika grzania asfaltu

    2. Produkcja masy mineralno-asfaltowej i jej bieżąca kontrola

    3. Kontrola i dbałość o należyty stan urządzeń czystość i porządek, serwis, konserwacje i naprawy bieżące

    4. Zastępstwo w godzinach nocnych przy grzaniu asfaltu

    5. Bieżąca współpraca z kierownikiem wytwórni

    Wymagania obowiązkowe:
    1. Wykształcenie zasadnicze
    2. Prawo jazdy kat. B
    3. Uprawnienia do obsługi WMB (zespoły maszyn do produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych, maszyny do rozkładania mieszanek mineralno-asfaltowych) lub wytwórni mieszanek betonowych
    4. 1 rok doświadczenia na wytwórni mas bitumicznych (WMB) lub wytwórni mieszanek betonowych
    Wymagania pożądane:

    Mile widziane wykształcenie średnie

    Oferty należy składać do 2025-07-23
  7. Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun/opiekunka
    Zakres podstawowych czynności:

    - wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,

    - pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, balsamowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie,  dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,

    - wymiana pościeli i ręczników,

    - porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych,

    - pomoc mieszkańcowi w z zakresie aktywnego spędzania czasu wolnego  (rozwijanie zainteresowań, udział w organizowanych wyjazdach, wycieczkach, udział w imprezach kulturalno - oświatowych)

    - aktywizowanie mieszkańca do zwiększenia samodzielności życiowej

    Wymagania obowiązkowe:

    - wykształcenie średnie i staż pracy minimum 1 rok

    Wymagania pożądane:

    - preferowane wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu opiekuna medycznego

    - życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność

    Oferty należy składać do 2025-07-18
  8. Szkoła Podstawowa Nr 74 im. Mikołaja Kopernika poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Kadr
    Zakres podstawowych czynności:

    Zakres podstawowwych obowiązków dotyczy w szczególności:

    - Ścisła współpraca z dyrekcją i administracją szkoły

    - Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, w szczególności akt osobowych

    - Przygotowywanie dokumentów kadrowych, w tym umów i nadzór nad ich obiegiem

    - Przygotowywanie dokumentacji z tytułu umów zleceń i umów o dzieło

    - Wydawanie na prośbę pracownika zaświadczeń dla instytucji państwowych

    - Ewidencjonowanie obecności nauczycieli, pracowników obsługi; ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów

    - Przygotowanie planu urlopów i przedstawienie dyrektorowi do akceptacji

    - Bieżąca kontrola aktualności badań okresowych; nadzór nad dopuszczeniem pracownikka dp pracy

    - Ochrona danych osobowych pracowników zgodnie z odrębnymi przepisami

    Wymagania obowiązkowe:

    - Ukończone studia wyższe

    - Niekaralność

    - Dobra znajomość komputera, systemów Office i Exel

    - Prawidłowa obsługa urządzeń peryferyjnych

    - Dobra znajomość systemów oświatowych PABS i SIO

    - Znajomość Biuletynu Informacji Publicznej

    - Umiejętność składania sprawozdań dla GUS, PFRON i innych instytucji państwowych

    - Znajomość różnic między Kodeksem Pracy, Kartą Nauczyciela i Prawem Oświatowym

    Wymagania pożądane:

    - Znajomość zasad archiwizacji

    Oferty należy składać do 2025-07-14
  9. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
    Zakres podstawowych czynności:

    - udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;

    - przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;

    - pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;

    - zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;

    - zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;

    - udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;

    - przedstawianie sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;

    - współpraca z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w celu realizacji indywidualnych planów działania;

    Wymagania obowiązkowe:

    - wykształcenie zgodne z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 177)

    - znajomość ustawy o wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

    - rozeznanie w problematyce zastępczego rodzicielstwa

    - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej w zadaniowym systemie czasu pracy

    Wymagania pożądane:

    - 2 lata stażu pracy w obszarze opiekuńczo - wychowawczym

    Oferty należy składać do 2025-07-24
  10. Przedszkole Nr 160 "Biały Orzeł" poszukuje kandydatów na stanowisko pedagog specjalny
    Zakres podstawowych czynności:

    Praca z dzićmi z potrzebami specjalnymi

    Wymagania obowiązkowe:

    Pedagog specjalny, 0,23 etetu

    Wymagania pożądane:

    Praca w godzinach dopołudniowych

    Oferty należy składać do 2025-07-31