Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

-
Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji poszukuje kandydatów na stanowisko ds.administracyjnych
Zakres podstawowych czynności:
- Czynności administracyjno - biurowe związane z organizacją zajęć na terenie lodowiska.
- Prowadzenia spraw związanych z wynajmem lodowiska oraz współpracą z klubami
- i związkami sportowymi.
- Pozyskiwanie nowych użytkowników obiektu oraz reklamodawców.
- Sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej wynajmu lodowiska oraz powierzchni reklamowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi.
- Prowadzenie korespondencji z najemcami, opracowywanie harmonogramów zajęć.
- Obsługa mediów społecznościowych oraz koordynacja strony dedykowanej lodowisku.
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją imprez na terenie Oddziału Chwiałka.
- Tworzenie zapytań ofertowych w zakresie zamówień publicznych na potrzeby Oddziału Chwiałka.
- Prowadzenia spraw technicznych związanych ze stanem technicznym obiektu (księgi UDT, książki obiektów budowlanych).
Wymagania obowiązkowe:1. Wykształcenie średnie + 3 letni staż pracy/wyższe.
2. Dwuletnie doświadczenie zawodowe.
3. Znajomość prawa zamówień publicznych od strony zamawiającego.
4. Znajomość pakietu MS Office.
Wymagania pożądane:1. Wysoki poziom kultury osobistej.
2. Komunikatywność.
3. Czynne prawa jazdy kategorii B.
4. Znajomośc procesów technologicznych związanych z funkcjoinowaniem lodowiska.
Oferty należy składać do 2025-07-28 -
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko DS. KADROWO - PŁACOWYCH
Zakres podstawowych czynności:
Prowadzenie obsługi płacowej w tym projektów finansowanych ze środków unijnych oraz dokumentacji w tym zakresie
- Naliczanie wynagrodzeń:
Obliczanie wynagrodzeń zasadniczych, premii, dodatków i innych składników wynagrodzenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminami firmy. Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagród jubileuszowych oraz świadczeń przysługujących pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie list płac:
Przygotowywanie list płac, uwzględniających wszystkie składniki wynagrodzenia oraz potrącenia (np. podatki, składki ZUS, zajęcia komornicze, KZP, pożyczki mieszkaniowe).
Obsługa pracowniczych planów kapitałowych pracowników
- Rozliczanie podatków i składek ZUS:
Obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Sporządzanie corocznych deklaracji podatkowych PIT.
- Obsługa umów cywilnoprawnych:
Rozliczanie umów zleceń,
Rozliczanie umów na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych
Obsługa dokumentacji w zakresie płac:
Gromadzenie, przechowywanie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej płac pracowników, takiej jak zwolnienia lekarskie oraz dokumentacji niezbędnej w projektach unijnych z zakresu płac,
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań:
Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu płac dla potrzeb innych komórek organizacyjnych , sporządzanie zestawień niezbędnych do przygotowania wniosku o płatność,
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi:
Współpraca z ZUS, US i innymi instytucjami w zakresie spraw płacowych.
- Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych:
Aktualizacja danych w systemach kadrowo-płacowych, dbanie o poprawność i kompletność danych.
- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach:
Sporządzanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia dla pracowników, ERP-7
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne )
- 1 rok stażu pracy
- dobra umiejetnośc obsługi programów WORD, EXCEL,PŁATNIK
- znajomość oraz umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów Kodeksu Pracy
Wymagania pożądane:- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- wykształcenie wyższe zawodowe, wyższe magisterskie (administracja, ekonomia )
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- wykształcenie wyższe zawodowe, wyższe magisterskie (administracja, ekonomia )
Oferty należy składać do 2025-07-24 -
Biuro Obsługi Inwestorów poszukuje kandydatów na stanowisko ds. marketingu
Zakres podstawowych czynności:
- przygotowywanie publikacji m.in. promujących ofertę inwestycyjną Miasta
- prowadzenie strony www.poznan.pl/inwestycje
- prowadzenie social mediów Invest in Poznan
- kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawców w Poznaniu
- opracowywanie materiałów promocyjnych
- współpraca z agencjami reklamowymi
- przygotowywanie komunikatów marketingowych
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracach na stanowiskach związanych z marketingiem i promocją
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość narzędzi social media
- umiejętność redagowania tekstów
- umiejętności tworzenia prezentacji multimedialnych
- umiejętność tworzenia materiałów graficznych
Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe: nauki ekonomiczne, nauki społeczne
- studia podyplomowe, kursy z zakresu: employer branding, social media
- doświadczenie w obszarze marketingu miejskiego
Oferty należy składać do 2025-07-20 -
Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Psycholog - Centrum Wspierania Rozwoju Dzieci i Młodzieży "Klub" w Poznaniu
Zakres podstawowych czynności:
- Przygotowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć o charakterze socjoterapeutycznym dla dzieci i młodzieży w Centrum.
- Opracowanie wstępnych diagnoz i indywidualnych planów pracy z dzieckiem.
- Realizacja indywidualnych planów pracy z dzieckiem.
- Współpraca z pracownikiem socjalnym w zakresie poznania sytuacji oraz potrzeb dzieci i młodzieży.
- Stała współpraca z rodzicami/opiekunami dzieci i młodzieży uczęszczających na zajęcia, w szczególności porady psychologiczne, wsparcie w sytuacjach trudnych, pomoc w rozwiązywaniu problemów, w sytuacjach kryzysowych.
- Prowadzenie konsultacji i zajęć psychoedukacyjnych dla rodziców lub opiekunów.
- Przygotowywanie materiałów/komunikatów psychoedukacyjnych do zamieszczania na portalach społecznościowych lub na stronie internetowej.
- Współpraca ze szkołą dziecka oraz innymi instytucjami i organizacjami mogących pomóc w rozwiązywaniu problemów dziecka.
- Udzielanie pomocy dzieciom i młodzieży w kryzysach szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych.
Wymagania obowiązkowe:- Wykształcenie wyższe na kierunku psychologia.
- Dobra znajomość obsługi programów Word i Excel.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Znajomość zasad funkcjonowania placówek wsparcia dziennego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Brak pozbawienia, zawieszenia bądź ograniczenia władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona.
- Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Niefigurowanie w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Wymagania pożądane:- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Komunikatywność i samodzielność.
- Umiejętności wykorzystania różnych form pracy z dziećmi i młodzieżą (np. arteterapia, bajkoterapia, taniec, sport itp.).
- Kwalifikacje dotyczące socjoterapii lub treningu umiejętności społecznych.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Oferty należy składać do 2025-07-24 -
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko DS. ZATWIERDZANIA I WPROWADZANIA DOKUMENTÓW DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ORAZ UZGADNIANIA KONT ANALITYCZNYCH
Zakres podstawowych czynności:
Zgodnie z wymaganiami dla stanowiska
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR w Poznaniu procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnych z normą PN-EN ISO 9001:2015
-bieżące wprowadzanie i nanoszenie zmian nazwisk i numerów kont klientów i kontrahentów
-bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,
-sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, merytorycznym
-nadawanie na dokumentach księgowych klasyfikacji budżetowej,
-dekretowanie dowodów księgowych,
-uzgadnianie i analizowanie kont syntetycznych i analitycznych w trakcie i po zakończeniu każdego miesiąca z kontrahentami i komórkami organizacyjnymi MOPR,
-sporządzanie w każdym miesiącu wydruków komputerowych kont syntetycznych i analitycznych,
-analizowanie należności i zobowiązań pod względem okresu zalegania,
-wystawianie rachunków i faktur,
-sporządzanie sprawozdań z dochodów i wydatków oraz sprawozdań finansowych
-prowadzenie ewidencji VAT i wystawianie faktur VAT,
- współuczestniczenie w prowadzeniu spraw finansowych Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
-gotowość do wprowadzania nowych pracowników,
-udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie średnie na kierunku ogólnym lub ekonomicznym,
- 1 rok stażu pracy w księgowości
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- wiedza z zakresu Ustawy o pomocy społecznej,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustawy o rachunkowości,
- dobra umiejętność obsługi programu Word, Excel,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- wysoki poziom zaangażowania
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonaniu zadań
- etyka zawodowa
- komunikatywność
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- samodzielność i elastyczności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- skrupulatność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe zawodowe / magisterskie,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Oferty należy składać do 2025-07-28 -
Zakład Robót Drogowych poszukuje kandydatów na stanowisko Kierowca - operator maszyn specjalnych
Zakres podstawowych czynności:
1. Obsługa wytwórni mas bitumicznych (WMB) i palnika grzania asfaltu
2. Produkcja masy mineralno-asfaltowej i jej bieżąca kontrola
3. Kontrola i dbałość o należyty stan urządzeń czystość i porządek, serwis, konserwacje i naprawy bieżące
4. Zastępstwo w godzinach nocnych przy grzaniu asfaltu
5. Bieżąca współpraca z kierownikiem wytwórni
Wymagania obowiązkowe:- Wykształcenie zasadnicze
- Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia do obsługi WMB (zespoły maszyn do produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych, maszyny do rozkładania mieszanek mineralno-asfaltowych) lub wytwórni mieszanek betonowych
- 1 rok doświadczenia na wytwórni mas bitumicznych (WMB) lub wytwórni mieszanek betonowych
Wymagania pożądane:Mile widziane wykształcenie średnie
Oferty należy składać do 2025-07-23 -
Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun/opiekunka
Zakres podstawowych czynności:
- wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,
- pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, balsamowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie, dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,
- wymiana pościeli i ręczników,
- porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych,
- pomoc mieszkańcowi w z zakresie aktywnego spędzania czasu wolnego (rozwijanie zainteresowań, udział w organizowanych wyjazdach, wycieczkach, udział w imprezach kulturalno - oświatowych)
- aktywizowanie mieszkańca do zwiększenia samodzielności życiowej
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie średnie i staż pracy minimum 1 rok
Wymagania pożądane:- preferowane wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu opiekuna medycznego
- życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
Oferty należy składać do 2025-07-18 -
Szkoła Podstawowa Nr 74 im. Mikołaja Kopernika poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Kadr
Zakres podstawowych czynności:
Zakres podstawowwych obowiązków dotyczy w szczególności:
- Ścisła współpraca z dyrekcją i administracją szkoły
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, w szczególności akt osobowych
- Przygotowywanie dokumentów kadrowych, w tym umów i nadzór nad ich obiegiem
- Przygotowywanie dokumentacji z tytułu umów zleceń i umów o dzieło
- Wydawanie na prośbę pracownika zaświadczeń dla instytucji państwowych
- Ewidencjonowanie obecności nauczycieli, pracowników obsługi; ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów
- Przygotowanie planu urlopów i przedstawienie dyrektorowi do akceptacji
- Bieżąca kontrola aktualności badań okresowych; nadzór nad dopuszczeniem pracownikka dp pracy
- Ochrona danych osobowych pracowników zgodnie z odrębnymi przepisami
Wymagania obowiązkowe:- Ukończone studia wyższe
- Niekaralność
- Dobra znajomość komputera, systemów Office i Exel
- Prawidłowa obsługa urządzeń peryferyjnych
- Dobra znajomość systemów oświatowych PABS i SIO
- Znajomość Biuletynu Informacji Publicznej
- Umiejętność składania sprawozdań dla GUS, PFRON i innych instytucji państwowych
- Znajomość różnic między Kodeksem Pracy, Kartą Nauczyciela i Prawem Oświatowym
Wymagania pożądane:- Znajomość zasad archiwizacji
Oferty należy składać do 2025-07-14 -
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Zakres podstawowych czynności:
- udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
- przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
- pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
- zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;
- zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
- udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
- przedstawianie sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;
- współpraca z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w celu realizacji indywidualnych planów działania;
Wymagania obowiązkowe:- wykształcenie zgodne z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 177)
- znajomość ustawy o wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- rozeznanie w problematyce zastępczego rodzicielstwa
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej w zadaniowym systemie czasu pracy
Wymagania pożądane:- 2 lata stażu pracy w obszarze opiekuńczo - wychowawczym
Oferty należy składać do 2025-07-24 -
Przedszkole Nr 160 "Biały Orzeł" poszukuje kandydatów na stanowisko pedagog specjalny
Zakres podstawowych czynności:
Praca z dzićmi z potrzebami specjalnymi
Wymagania obowiązkowe:Pedagog specjalny, 0,23 etetu
Wymagania pożądane:Praca w godzinach dopołudniowych
Oferty należy składać do 2025-07-31