Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy
Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej
  1. Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych poszukuje kandydatów na stanowisko ds. ewidencji ludności
    Zakres podstawowych czynności:
    • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
    • wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu
    • rejestracja danych w rejestrze PESEL
    • przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL
    • aktualizacja Centralnego Rejestru Wyborców
    • prowadzenie wyjaśnień i kompletowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
    • obsługa wniosków związanych z dowodami osobistymi
    • obsługa klienta w zakresie prowadzonych postępowań
    Wymagania obowiązkowe:
    • wykształcenie minimum średnie
    • trzy lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego albo rok stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego
    • wiedza z zakresu ustawy o ewidencji ludności oraz dowodach osobistych wraz z aktami wykonawczymi
    • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
    • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
    • skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów
    • bardzo dobra umiejętność obsługi klienta
    • podstawowa znajomość języka angielskiego
    Wymagania pożądane:
    • minimum roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
    Oferty należy składać do 2025-09-14
  2. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. księgowości
    Zakres podstawowych czynności:
    1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
    2. Zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie eDok pod względem formalno-rachunkowym.
    3. Rozliczanie podatku VAT.
    4. Wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych.
    5. Terminowe sporządzanie rejestrów oraz deklaracji VAT.
    6. Przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT na konto Urzędu Miasta w Poznaniu.
    7. Kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej.
    8. Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
    9. Monitorowanie terminowości regulowania należności, egzekwowanie należności przeterminowanych, przygotowanie i wysyłanie upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.
    10. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.
    11. Samodzielne sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych.
    12. Samodzielne sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
    13. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień wykonania umów i zaangażowania w PROGMAN Finanse i Rozrachunki.
    14. Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań oraz należności, wystawianie potwierdzenia sald.
    15. Obsługa płatności w systemie bankowości elektronicznej.
    16. Współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych.
    17. Sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom.
    18. Przygotowanie zapotrzebowania na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW.
    Wymagania obowiązkowe:
    1. Wykształcenie min. średnie ogólne lub ekonomiczne.
    2. Staż pracy min. 3 lata przy wykształceniu średnim;- min. 2 lata przy wykształceniu wyższym.
    3. Doświadczenie zawodowe min. 1 rok w księgowości budżetowej.
    4. Znajomość zagadnień rachunkowości.
    5. Znajomość MS Office.
    6. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
    7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    8. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
    Wymagania pożądane:
    • Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość.
    • Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
    • Znajomość klasyfikacji budżetowej.
    • Znajomość programu Progman.
    Oferty należy składać do 2025-09-18
  3. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Księgowy / Księgowa
    Zakres podstawowych czynności:
    1. Zatwierdzanie dokumentów finansowo księgowych w systemie elektronicznym obiegu dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.
    2. Kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej.
    3. Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
    4. Dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.
    5. Dokonywanie uzgodnień miesięcznych wykonania umów i zaangażowania w systemie elektronicznym.
    6. Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych.
    7. Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań wraz z potwierdzeniem sald przysłanych przez kontrahentów.
    8. Wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych.
    Wymagania obowiązkowe:
    1. Wykształcenie minimum średnie lub ekonomiczne.
    2. Minimum 2 letni staż pracy.
    3. Minimum 1 rok doświadczenia w księgowości.
    4. Znajomość zagadnień rachunkowości.
    5. Znajomość pakietu MS OFFICE.
    6. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
    7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    8. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
    Wymagania pożądane:
    1. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość.
    2. Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
    3. Znajomość klasyfikacji budżetowej.
    4. Znajomość programu Progman.
    Oferty należy składać do 2025-09-18
  4. Wydział Gospodarki Nieruchomościami poszukuje kandydatów na stanowisko ds. przejmowania praw do nieruchomości
    Zakres podstawowych czynności:
    • występowanie do Wojewody o wydanie decyzji stwierdzających nabycie prawa własności
      (z mocy prawa lub na wniosek) na rzecz Miasta Poznania na podstawie m in. ustawy: Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych
    • ustalanie przesłanek do nabycia na rzecz Miasta Poznania lub Skarbu Państwa prawa własności nieruchomości w trybie postępowań sądowych o zasiedzenie, dziedziczenie ustawowe Skarbu Państwa lub gminy, przemilczenia
    • analiza stanu wieczysto-księgowego
    • weryfikacja stanu mienia podmiotów nieprzerejestrowanych do Krajowego Rejestru Sądowego lub z niego wykreślonych
    • ustalanie przesłanek do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości na podstawie decyzji Ministra Finansów wydanych w oparciu o umowy indemnizacyjne
    • ustalanie przesłanek w zakresie oddania nieruchomości stanowiących własność Miasta Poznania w użytkowanie wieczyste w trybie bezprzetargowym
    • udostępnianie informacji publicznej
    • sporządzanie sprawozdań z prowadzonych postępowań
    Wymagania obowiązkowe:
    • wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, ekonomiczne albo na innych kierunkach uzupełnione doświadczeniem w obszarze gospodarki nieruchomościami
    • wiedza z zakresu gospodarki nieruchomościami, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Cywilnego
    • umiejętności analityczne
    Wymagania pożądane:

    -

    Oferty należy składać do 2025-09-22
  5. Biuro Spraw Lokalowych poszukuje kandydatów na stanowisko ds. wsparcia w kryzysie mieszkaniowym
    Zakres podstawowych czynności:
    • wsparcie lokatorów w zakresie najmu lokali w tym udział w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych między najemcami lokali a wynajmującymi,
    • proponowanie rozwiązań zapobiegających zjawisku bezdomności wynikających z problemu uchodźstwa lub innych kryzysów mieszkaniowych
    • współpraca z organizacjami społecznymi, pozarządowymi, stowarzyszeniami oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz lokatorów
    • udział w realizacji programów mieszkaniowych oraz monitorowanie ich przebiegu
    • przyjmowanie, weryfikowanie i rozpatrywanie wniosków osób ubiegających się o udział w projektach mieszkaniowych
    Wymagania obowiązkowe:
    • wykształcenie wyższe kierunkowe: prawo, administracja, nauki społeczne, nauki ekonomiczne
    • wiedza z zakresu przepisów regulujących prawo mieszkaniowe  
    • wysoki poziom umiejętności społecznych, duża odporność na stres
    • umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych
    • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
    Wymagania pożądane:
    • doświadczenie w pracy związanej z pomocą mieszkaniową
    • doświadczenie w kancelariach prawnych/organach sądowniczych/organizacjach pozarządowych
    Oferty należy składać do 2025-09-15
  6. Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji poszukuje kandydatów na stanowisko ds.administracyjnych
    Zakres podstawowych czynności:

    1. Realizowanie bieżących czynności administracyjno-biurowe związane z organizacją zajęć i imprez na terenie Lodowiska;

    2. Prowadzenie spraw związanych z wynajmem Lodowiska oraz współpraca z Klubami i Związkami Sportowymi;

    3. Pozyskiwanie reklamodawców;

    4. Pozyskiwanie klientów poprzez tworzenie ofert i ich umieszczanie w kanałach komunikacji;

    5. Koordynowanie strony internetowej Lodowiska;

    6. Opracowywanie harmonogramów zajęć stałych na obiektach  Oddziału Chwiałka;

    7. Konstruowanie i prowadzenie zapytań ofertowych na potrzeby Oddziału Chwiałka;

    8. Preprowadzanie procedur związnych ze stanem technicznym obiektu (- książka UDT i ksiązki obiektów budowlanych)

    Wymagania obowiązkowe:

    1. Wykształcenie wyższe;

    2. Roczne doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego;

    3. Znajomości pakietu MS Office;

    4. Dyspozycyjność.

    Wymagania pożądane:

    1. Wysoki poziom kultury osobistej;

    2. Komunikatywność;

    Oferty należy składać do 2025-09-17
  7. Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun ds. świadczeń medycznych/opiekunka ds. świadczeń medycznych
    Zakres podstawowych czynności:
    • sprawowanie opieki nad mieszkańcami podczas wyjazdów do poradni specjalistycznych
    • umawianie terminów wizyt dla mieszkańców w poradniach specjalistycznych
    • przygotowanie mieszkańców do wyjazdu na wizyty lekarskie (pod względem higienicznym i wyglądu osobistego, przygotowania dokumentacji leczenia)
    • prowadzenie teczek dokumentów medycznych mieszkańców, w tym pod względem zgodności z obowiązującymi procedurami
    • przestrzeganie wyznaczonych dla mieszkańców terminów wizyt lekarskich i badań medycznych
    • współpraca z lekarzami i pielęgniarkami NFZ
    • udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców i pracowników
    • wykonywanie czynności pielęgnacyjnych i higienicznych u mieszkańców
    • pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie,  dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,
    • pełnienie roli pracownika pierwszego kontaktu
    • opracowywanie programów wstępnej adaptacji i indywidualnych planów wsparcia
    Wymagania obowiązkowe:

    - wykształcenie minimum średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku oraz staż pracy minimum 1 rok na stanowisku z porównywalnym zakresem obowiązków

    - Znajomość systemu Windows oraz pakietu Office

    Wymagania pożądane:

    Szkolenia i kursy:

    - z zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi,

    - z zakresu komunikacji interpersonalnej,

    - z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

    Oferty należy składać do 2025-09-11
  8. Przedszkole Nr 119 im. Lecha poszukuje kandydatów na stanowisko nauczyciel przedszkola
    Zakres podstawowych czynności:

    Obowiązki nauczyciela przedszkola . praca w grupie 5 latków.

    Wymagania obowiązkowe:

    praca na etat  25/25 

    Wymagania pożądane:

    brak

    Oferty należy składać do 2025-10-01
  9. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Psycholog - Zespół Dziennych Domów Pomocy w Poznaniu, Filia nr 6 - Dzienny Ośrodek Adaptacyjny
    Zakres podstawowych czynności:

    Do obowiązków psychologa należy:

    • wykonywanie okresowych badań psychologicznych uczestników zajęć wraz z ich analizą;
    • współpraca z kadrą terapeutyczną DOA w celu opracowywania i realizacji programów indywidualnych;
    • udzielanie uczestnikom i ich rodzinom niezbędnej pomocy psychologicznej w sytuacjach  trudnych wychowawczo i opiekuńczo;
    • Realizacja programów indywidualnych wychowanków DOA.
    1. Prowadzenie zajęć indywidualnych w razie potrzeby grupowych, rewalidacyjnych, uwzględniając możliwości psychofizyczne wychowanków..
    2.  Dostosowywanie form, metod do wieku, stanu zdrowia, potrzeb i zainteresowań wychowanków
    3. Dbanie o rozwój indywidualnych zainteresowań wychowanków.
    4. Motywowanie uczestników do udziału w zajęciach.
    5. Przyjmowanie wychowanków na zajęcia i pod swoja opiekę w czasie ustalonym grafikiem oraz przekazywanie podopiecznych jedynie osobom upoważnionym.
    6. Nawiązanie i utrzymanie kontaktów ze środowiskiem rodzinnym i opiekuńczym podopiecznego.
    7. Współorganizowanie imprez okolicznościowych oraz wycieczek.
    8. Opracowywanie okresowych planów pracy i sporządzanie sprawozdań z ich realizacji.
    9. Prowadzenie dokumentacji z realizacji zajęć oraz innej stosownej dokumentacji.
    Wymagania obowiązkowe:
    1. Wykształcenie wyższe zawodowe na kierunku Psychologia.
    2. Znajomość systemu Windows oraz pakietu Office.
    3. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
    4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. 
    5. Niefigurowanie w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
    Wymagania pożądane:
    • Wykształcenie wyższe podyplomowe, psychologia kliniczna.
    • Doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną.
    Oferty należy składać do 2025-09-12
  10. Zespół Szkół Komunikacji im. Hipolita Cegielskiego (XXXII Liceum Ogólnokształcące, Technikum Komunikacji, Szkoła Policealna nr 32, Szkoła Policealna dla Dorosłych nr 32, internat) poszukuje kandydatów na stanowisko specjalista ds. płac i księgowości
    Zakres podstawowych czynności:

    Sporządzanie listy płac wynagrodzeń prac pedagogicznych, administracji i i obsługi, naliczanie składek ZUS, FP oraz sporządzanie deklaracji ZUS, US. Obliczanie wyn. z tytułu choroby, zas. chor., opiek. i pielęg. wraz dokumentacją zasiłków macierzyńskich wg. obow. przepisów oraz prowadzenie właściwej dokumentacji. Prowadzenie kart zasiłkowych i kart podatkowych. Obliczanie pod. doch. od osób fizycznych. Prowadzenie oświadczeń pracownika dla celów obliczenia miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy PIT 2. Sporządzenie rocznego rozliczeniia pracowników wg. obowiązujących wzorów Pit. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla celów emerytalno - rentowych (RP-7) zaświadczeń do Zus-u. Obsługa programu Progman-Rozrachunki (wyst. faktur sprzed., prowadzenie rejestru zakupów z ustaleniem faktur do odliczenia podatku Vat, wystawianie not kor. do kontahentów, bieżące monitorowania wpłat kontrahentów, przekazywanie danych do UM celem bieżącego uaktualnienia bazy kontahentów). Ewid. i monitorowanie wpłat uczniów za zakwaterowanie w internacie, wykonanie przelewów na podstawie otrzymanych faktur, ewid. podatku Vat z rozliczeniem miesięcznym i sporządzanie sprawozdań, przelewów, ewidencja i rozliczanie kart płatniczych przedpłaconych. Ewid. śr. trwałych, sporządzanie sprawozdania F-O3. Weryfikacja zapisów magazynów gopodarczych i ustalenie wartości magazynów. Ustalenie wsk. proporcji i prewspółczynnika na potrzeby VAT, wyliczenie korekty rocznej, archiwizacja dokumentów.

    Wymagania obowiązkowe:

    Wykształcenie średnie z posiadanym doświadczeniem na danym stanowisku. Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych. Znajomość prowadzenia dokumentacji płacowej zgodnie z przepisami Karty Nauczyciela, Prawa Oświatowego, Kodeksu Pracy, znajomość programów komputerowych: Progman-Płace, Progman - Rozrachunki, Majątek WEB, Płatnik, SIO, GUS,PUE-Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

    Wymagania pożądane:

    Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)

    Oferty należy składać do 2025-09-14