Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy
Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej
  1. Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun medyczny/opiekunka medyczna
    Zakres podstawowych czynności:

    -     wykonywanie czynności medycznych zleconych przez lekarza, zgodnie z kartami zleconych zabiegów, w tym karmienie przez PEG, badanie poziomu cukru, podawanie leków,

    -     udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców i pracowników,

    -     organizacja pomocy medycznej podczas nieobecności na terenie DPS pielęgniarki,

    -     wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,

    -     pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, ścielenie               łóżka, wydawanie posiłków, karmienie,  dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,

    -     wymiana pościeli i ręczników,

    -     porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych,

    -     opieka podczas wyjazdów do poradni specjalistycznych.

    Wymagania obowiązkowe:

    -     zasadnicza szkoła zawodowa publiczna lub niepubliczna o uprawnieniach szkoły publicznej i posiadanie świadectwa potwierdzającego kwalifikacje do wykonywania zawodu opiekuna medycznego lub szkoła policealna          publiczna lub niepubliczna o uprawnieniach szkoły publicznej i posiadanie dyplomu  potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie opiekun medyczny

    -     zasadnicza szkoła zawodowa lub szkoła policealna i posiadanie tytułu zawodowego higienistka szpitalna lub asystentka pielęgniarska;

    -     wpis do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego

    Wymagania pożądane:

    - doświadczenie w pracy na stanowisku  tożsamym lub zbliżonym zakresem obowiązków,

    - życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność.

    Oferty należy składać do 2025-06-30
  2. Ogród Zoologiczny poszukuje kandydatów na stanowisko lekarz weterynarii
    Zakres podstawowych czynności:
    • praca w Gabiniecie Weterynaryjnym w Ogrodzie Zoologicznym w celu zapewnienia stałej opieki weterynaryjnej nad zwierzętami znajdującymi się w zasobie Ogrodu.
    • prowadzenie dokumentacji dot. leków i sprzętów weterynaryjnych;
    • uczestnictwo w prowadzeniu profilaktyki chorób zakaźnych w ZOO Poznań;
    • diagnostyka i leczenie wszystkich zwierząt podlegających pod Nowe i Stare Zoo;
    • prowadzenie dokumentacji dot. przeprowadzanych  badań profilaktycznych, diagnostyki, leczenia oraz sekcji zwłok, w tym zasilanie danymi bazy ZIMS for Medical;
    • przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej w zakresie udzielania zamówień na leki i sprzęt weterynaryjny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także bieżące monitorowanie stanu realizacji zawartych umów dotyczących działalności weterynaryjnej;
    • przeprowadzanie sekcji zwłok zwierząt padłych;
    • współpraca z innymi specjalistami i instytucjami naukowymi;
    • edukacja i doradztwo w zakresie zdrowia zwierząt dla pracowników ZOO Poznań.
    Wymagania obowiązkowe:
    • Wykształcenie wyższe - kierunek weterynaria (z prawem do wykonywania zawodu);
    • Umiejętność pobierania prób laboratoryjnych, samodzielnego decydowania o kierunku diagnostyki i leczenia pacjenta;
    • Znajomość podstaw w zakresie chorób wewnętrznych i diagnostyki obrazowej, umiejętność analizy wyników badań laboratoryjnych;
    • Co najmniej 2 letni okres pracy w zawodzie lekarza weterynarii;
    • Prawo jazdy kategorii B;
    • Znajomość języka angielskiego - B1.
    Wymagania pożądane:
    • Ukończone specjalizacje: choroby zwierząt nieudomowionych/ chirurgia weterynaryjna lub inne pokrewne;
    • Umiejętność wykonywania zabiegów chirurgicznych w tym: chirurgia miękka i twarda;
    • Umiejętność obsługi Kliniki XP;
    • Doświadczenie w pracy ze zwierzętami egzotycznymi lub dzikimi;
    • Znajomość anatomii i fizjologii różnych grup zwierząt oraz bezpiecznego doboru leków;
    • Znajomość języka angielskiego - C1.
    Oferty należy składać do 2025-06-23
  3. Zespół Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego Czerwca '56 w Poznaniu (XXXI Liceum Ogólnokształcące, Technikum Ekonomiczno-Handlowe, Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 4, Branżowa Szkoła II Stopnia Nr 4, XXXVI Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych) poszukuje kandydatów na stanowisko referent d/s płac
    Zakres podstawowych czynności:

    sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach spolecznych, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędami Skarbowymi, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji plac pracowników, dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysoości wynagrodzeń, wyplat jednorazowych, naliczanie potrąceń , zasiłków płatnych z ZUS,; sporządzanie i rozliczanie list płac za godziny ponadwymiarowe oraz godziny zastępstw doraźnych nauczycieli, odprawy emerytalne i rentowe, nagrody jubileuszowe, średnie wakacyjnej, średniej urlopowej dyrektorów, dodatkowe wynagrodzenia roczne i inne nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi,; sporządzanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń i innych świadczeń na konta bankowe pracowników;  sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS; obsługa programu Płatnik ZUS w zakresie realizowanych zadań; sporządzanie rocznych raportów dla osoby ubezpieczonej RMUA; dokonywanie rocznego rozliczenia podatkowego każdego pracownika i zleceniobiorcy, sporządzenie właściwego formularza PIT oraz przesłanie go do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną; prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzeń pracowników; wystawianie zaświadczeń do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów;  wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników szkoły; sporządzanie na wniosek pracowników i byłych pracowników zaświadczeń o wynagrodzeniu; sporządzanie dokumentacji placowej pracowników odchodzących na emeryturę, rentę; sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie plac;  sporządzanie sprawozdań placowych dla potrzeb SIO; prowadzenie SIO w zakresie płac; prowadzenia PABS-a w zakresie plac; obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie płac;  przygotowywanie analiz finansowych na potrzeby księgowości, kadr i organu prowadzącego,

    Wymagania obowiązkowe:

    wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności

    Wymagania pożądane:

    biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego), znajomość obsługi programu Płatnik i programów ProgMan: płace, zlecone, multicash, znajomość przepisów podatkowych (w tym sporządzanie dokumentów PIT, VAT), znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrąceń składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych; umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, komunikatywność i umiejętność współpracy, systematyczność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy; samodzielność w działaniu.

    Oferty należy składać do 2025-06-27
  4. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Księgowy / Księgowa
    Zakres podstawowych czynności:
    1. Zatwierdzanie dokumentów finansowo księgowych w systemie elektronicznym obiegu dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.
    2. Kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej.
    3. Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
    4. Dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.
    5. Dokonywanie uzgodnień miesięcznych wykonania umów i zaangażowania w systemie elektronicznym.
    6. Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych.
    7. Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań wraz z potwierdzeniem sald przysłanych przez kontrahentów.
    8. Wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych.
    Wymagania obowiązkowe:
    1. Wykształcenie minimum średnie lub ekonomiczne.
    2. Minimum 2 letni staż pracy.
    3. Minimum 1 rok doświadczenia w księgowości.
    4. Znajomość zagadnień rachunkowości.
    5. Znajomość pakietu MS OFFICE.
    6. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
    7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    8. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
    Wymagania pożądane:
    1. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość.
    2. Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
    3. Znajomość klasyfikacji budżetowej.
    4. Znajomość programu Progman.
    Oferty należy składać do 2025-06-27
  5. Zarząd Dróg Miejskich poszukuje kandydatów na stanowisko ds. kontroli pasa drogowego
    Zakres podstawowych czynności:
    1. prowadzenie kontroli terenowych (planowanych i doraźnych)
    2. sporządzanie dokumentacji z kontroli
    3. wszczynanie i prowadzenie postępowań administracyjnych z urzędu
    4. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych
    Wymagania obowiązkowe:
    1. wykształcenie wyższe (prawo administracyjne, budownictwo, inne techniczne pokrewne)
    2. umiejętność czytania map geodezyjnych
    3. znajomość i obsługa MS Office w stopniu średniozaawansowanym oraz znajomość oprogramowania typu GIS
    4. prawo jazdy kat. B i czynna umiejętność jazdy
    5. doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej co najmniej 1 rok
    Wymagania pożądane:
    1. bardzo dobra komunikatywność, samodyscyplina pracy i odporność na stres
    2. umiejętność pracy z trudnym klientem i pracy w zespole
    3. wzorowa postawa etyczna
    4. znajomość przepisów KPA
    Oferty należy składać do 2025-07-12
  6. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. księgowości
    Zakres podstawowych czynności:
    1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
    2. Zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie eDok pod względem formalno-rachunkowym.
    3. Rozliczanie podatku VAT.
    4. Wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych.
    5. Terminowe sporządzanie rejestrów oraz deklaracji VAT.
    6. Przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT na konto Urzędu Miasta w Poznaniu.
    7. Kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej.
    8. Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
    9. Monitorowanie terminowości regulowania należności, egzekwowanie należności przeterminowanych, przygotowanie i wysyłanie upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.
    10. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.
    11. Samodzielne sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych.
    12. Samodzielne sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
    13. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień wykonania umów i zaangażowania w PROGMAN Finanse i Rozrachunki.
    14. Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań oraz należności, wystawianie potwierdzenia sald.
    15. Obsługa płatności w systemie bankowości elektronicznej.
    16. Współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych.
    17. Sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom.
    18. Przygotowanie zapotrzebowania na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW.
    Wymagania obowiązkowe:
    1. Wykształcenie min. średnie ogólne lub ekonomiczne.
    2. Staż pracy min. 3 lata przy wykształceniu średnim; min. 2 lata przy wykształceniu wyższym.
    3. Doświadczenie zawodowe min. 1 rok w księgowości budżetowej.
    4. Znajomość zagadnień rachunkowości.
    5. Znajomość MS Office.
    6. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
    7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    8. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
    Wymagania pożądane:
    • Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość.
    • Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
    • Znajomość klasyfikacji budżetowej.
    • Znajomość programu Progman.
    Oferty należy składać do 2025-06-27
  7. Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko pokojowa/pokojowy
    Zakres podstawowych czynności:

    -    wykonywanie czynności porządkowych w pomieszczeniach DPS, w tym w pokojach mieszkańców,

    -    dbanie o czystość narzędzi pracy,

    -    karmienie mieszkańców, dostarczenie posiłków do pokoju, zbieranie i znoszenie naczyń do zmywalni, zmywanie naczyń,

    -    opieka podczas wyjazdów do poradni specjalistycznych,

    - pomoc przy wykonywaniu czynności pielęgnacyjnych

    Wymagania obowiązkowe:

    - wykształcenie minimum podstawowe

    Wymagania pożądane:

    - doświadczenie w pracy na stanowisku  tożsamym lub zbliżonym zakresem obowiązków,

    - kurs udzielania pierwszej pomocy,

    - życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność.

    Oferty należy składać do 2025-06-30
  8. Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun/opiekunka
    Zakres podstawowych czynności:

    -    wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,

    -    pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, ścielenie         łóżka, wydawanie posiłków, karmienie,  dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,

    -    wymiana pościeli i ręczników,

    -    porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych,

    -    opieka podczas wyjazdów do poradni specjalistycznych.

    Wymagania obowiązkowe:

    - wykształcenie średnie i staż pracy minimum 1 rok na stanowisku  tożsamym lub zbliżonym zakresem obowiązków

    Wymagania pożądane:

    - kurs udzielania pierwszej pomocy

    - szkoła asystentek medycznych

    - dyplom w zawodzie opiekun medyczny

    - życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność.

    Oferty należy składać do 2025-06-30
  9. Zarząd Zieleni Miejskiej poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zamówień publicznych
    Zakres podstawowych czynności:

    1.Tworzenie i aktualizacja planu zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;

    2. Przygotowanie dokumentów zamówienia;

    3. Obsługa platform do procedowania zamówień;

    4. Opiniowanie i rejestrowanie wniosków inicjujących postępowań bez stosowania prawa zamówień publicznych zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi;

    5. Prowadzenie rejestrów umów do udzielonych zamówień, zleceń;

    6. Kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem zamówień publicznych;

    7. Sprawozdawczość z udzielonych zamówień.

    Wymagania obowiązkowe:

    1. Wykształcenie min. średnie;

    2. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych;

    3. Znajomość Prawa Zamówień Publicznych;

    4. Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowych;

    5. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;

    6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

    7. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

    Wymagania pożądane:

    1. Obsługa platform zamówieniowych;

    2. Doświadczenie w obsłudze platformy ezamowienia.gov.pl;

    Oferty należy składać do 2025-06-22
  10. Gabinet Prezydenta poszukuje kandydatów na stanowisko ds. reprezentacji
    Zakres podstawowych czynności:
    • redagowanie tekstów okolicznościowych, przemówień, kondolencji, korespondencji oficjalnej i kurtuazyjnej
    • przygotowywanie scenariuszy wydarzeń, spotkań i uroczystości organizowanych przez władze Miasta oraz materiałów na spotkania okolicznościowe Prezydenta
    • przygotowanie udziału władz Miasta w wydarzeniach i uroczystościach zewnętrznych
    • koordynowanie współpracy jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta przy organizacji obchodów świąt państwowych, rocznic historycznych i innych dużych uroczystości
    • współpraca przy organizacji znaczących z racji rangi i rozmiaru uroczystości i wydarzeń organizowanych przez podmioty zewnętrzne
    • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie honorowego patronatu Prezydenta
    • przygotowywanie informacji o pracy Prezydenta na sesje Rady Miasta
    • wspieranie prac związanych z przygotowaniem delegacji krajowych i zagranicznych Prezydenta
    Wymagania obowiązkowe:
    • wykształcenie wyższe
    • doświadczenie w zakresie przygotowywania i redagowania tekstów okolicznościowych, przemówień, korespondencji oficjalnej i kurtuazyjnej lub / i doświadczenie w organizacji spotkań i uroczystości
    • umiejętność stosowania zasad protokołu dyplomatycznego
    • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
    • wysoki poziom umiejętności społecznych
    • umiejętność organizacji pracy własnej
    Wymagania pożądane:
    • wykształcenie wyższe magisterskie
    • doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej
    • znajomość drugiego języka obcego w stopniu dobrym
    Oferty należy składać do 2025-06-30