Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy w Urzędzie Miasta Poznania
Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej
  1. Szkoła Podstawowa nr 91 z Oddziałami Dwujęzycznymi im Józefa Wybickiego poszukuje kandydatów na stanowisko Sprzątaczka

    Zakres podstawowych czynności: Sprzątanie wyznaczonego terenu. -. - Wymagania obowiązkowe: Doświadczenie, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, sumienność -. - Wymagania pożądane: Oferty proszę przesłać na sekretariat@sp91.pl -. - Oferty należy składać do 2025-04-30

  2. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko ASYSTENT RODZINY

    Zakres podstawowych czynności - opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną i dzieckiem (wspieranie, informowanie, motywowanie, pomaganie) - wspieranie kobiet w ciąży i ich rodzin - podejmowanie działań interwencyjnych - prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną - prowadzenie konsultacji z klientem wewnętrznym -. - Wymagania obowiązkowe - wykształcenie zgodne z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - znajomość ustawy o wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - rozeznanie w problematyce i zagrożeniach współczesnej rodziny - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej w zadaniowym systemie czasu pracy -. - Wymagania pożądane - 2 lata stażu pracy w obszarze opiekuńczo wychowawczym, z rodziną wieloproblemową -. - Oferty należy składać do 2025-05-15

  3. Wydział Urbanistyki i Architektury poszukuje kandydatów na stanowisko ds. architektury

    Zakres podstawowych czynności: prowadzenie spraw związanych z administracją architektoniczno-budowlaną, między innymi w zakresie decyzji administracyjnych związanych z budową, rozbiórką, projektami budowlanymi, oraz rozstrzygania zgłoszeń związanych z budową, robotami budowlanymi, sposobem użytkowania budynku  obsługa skarg i wniosków w tym udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe - architektura, budownictwo doświadczenie przy obsłudze procesu inwestycyjnego umiejętność stosowania ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, Kpa bardzo dobra komunikatywność i umiejętność obsługi klienta bardzo dobra organizacja pracy. - Wymagania pożądane: doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej w obszarze inwestycji budowlanych. - Oferty należy składać do 2025-05-15

  4. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa poszukuje kandydatów na stanowisko Dyspozytor Centrum Zarządzania Kryzysowego

    Zakres podstawowych czynności: pełnienie dyżurów w celu utrzymania stałej łączności poprzez dostępne środki techniczne ze służbami, strażami, inspekcjami, Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego (CZK) i powiatowymi centrami zarządzania kryzysowego na terenie Województwa Wielkopolskiego współpraca z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej w zakresie monitorowania zagrożeń i usuwania skutków zdarzeń w sytuacjach kryzysowych obsługa systemu wykrywania, ostrzegania i alarmowania dla ludności Miasta Poznania - o zagrożeniach uruchamianie procedur reagowania kryzysowego i standardowych procedur operacyjnych - w przypadkach przewidzianych w Planie Zarządzania Kryzysowego dla Miasta Poznania przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w postępowaniu uproszczonym. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie minimum średnie przynajmniej 3-letni staż pracy w przypadku wyksztalcenia średniego doświadczenie w instytucjach publicznych w obszarze ochrony mienia, życia lub zdrowia ludzkiego doświadczenie w obsłudze klienta dobry poziom obsługi programów w pakiecie MS Office umiejętność efektywnego działania w sytuacjach stresowych bardzo dobra umiejętność komunikacji interpersonalnej. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe - zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo publiczne, administracja wiedza z zakresu zarządzania kryzysowego i zasad bezpieczeństwa publicznego kursy, szkolenia z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności znajomość języka angielskiego. - Oferty należy składać do 2025-05-05

  5. Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta poszukuje kandydatów na stanowisko ds. projektów i funduszy europejskich (EFRR)

    Zakres podstawowych czynności: poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na realizację zadań inwestycyjnych oraz aplikowanie o ww. środki finansowe obsługa procesu rozliczania przyznanego dofinansowania udział w realizacji projektów prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji dot. udzielenia zamówienia publicznego    współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych . - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w obszarze przygotowania i rozliczania projektów dofinansowywanych ze środków unijnych wiedza z zakresu programów unijnych, zarządzania  i rozliczania projektów ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych dobra organizacja pracy własnej komunikatywność. - Wymagania pożądane: studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich, zamówień publicznych znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego oraz dokumentacji mającej dla niego zastosowanie. - Oferty należy składać do 2025-05-15

  6. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Kadr i Płac

    Zakres podstawowych czynności: Wprowadzanie danych dotyczących nowych oraz zatrudnionych pracowników:  - analiza niezbędnej dokumentacji i jej uzupełnianie. Kompletowanie, opisywanie dokumentów w aktach osobowych pracowników. Sporządzanie umów o pracę i dokumentów związanych z zatrudnieniem, aneksów do umów o pracę, itp. Comiesięczne wprowadzanie harmonogramów pracy i analiza rozliczenia czasu pracy w programie informatycznym. Prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników (urlopy, zwolnienia, itp.). Sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy o pracę. Przygotowywanie skierowań na okresowe i kontrolne badania lekarskie. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy. Przechowywanie i zabezpieczanie akt osobowych. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy i przepisami wykonawczymi. Przygotowywanie materiałów w sprawach dotyczących -       - dodatku stażowego, -       - nagród jubileuszowych, -       - odpraw rentowych i emerytalnych, -       - nagród i kar, -       - umów w sprawie dokształcania, -       - ekwiwalentów za urlopy. Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków. Sporządzanie list płac (umowy o pracę, zlecenia, umowy o dzieło). Wprowadzanie funduszu płac do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Obliczanie zasiłków chorobowych i opiekuńczych, itp. Dokonywanie potrąceń na listach płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami (PKZP, PZU, pożyczki ZFŚS, alimentacyjne, komornicze itp.). Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, zgłoszeń z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w programie "Płatnik". Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11. Prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie spraw pracowniczych oraz funduszu płac. Przyjmowanie od pracowników stosownych oświadczeń i zaświadczeń mających wpływ na wysokość wynagrodzeń i świadczeń. Bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego. Przygotowywanie przelewów i czeków elektronicznych. Przygotowywanie sprawozdań  dotyczących funduszu płac, regulacji wynagrodzeń itp. Obsługa programu e-PFRON i prowadzenie całości spraw związanych z  ewidencją i zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie minimum średnie. Minimum 3 - letni staż pracy dla wykształcenia średniego, w tym minimum2 lata stażu w kadrach i płacach. Znajomość zagadnień kadrowych/płacowych.  Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.. - Wymagania pożądane: Znajomość wprowadzanych i projektowanych zmian w Kodeksie Pracy. Umiejętność obsługi programów z pakietu Microsoft Office (głównie excel). Znajomość obsługi programów kadrowo - płacowych: Płatnik, Progman. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych z obszaru pomocy społecznej.. - Oferty należy składać do 2025-05-08

  7. Wydział Obsługi Urzędu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zarządzania obiektami

    Zakres podstawowych czynności: nadzorowanie nieruchomości Urzędu, w tym m.in.: -         obsługa szkód ubezpieczeniowych -         zapewnienie właściwej informacji wizualnej w budynkach -         planowanie i nadzór nad translokacjami -         monitorowanie realizacji umów związanych z dostawą mediów i odbioru odpadów -         nadzorowanie i kontrola pracy zewnętrznych firm sprzątających -         udział w przeglądach obiektów -         obsługa umów i realizowanie zadań związanych z wynajmowaniem powierzchni w zarządzanych budynkach - przygotowywanie opisu merytorycznego faktur oraz dekretacja kosztów na przydzielonych obiektach opracowanie projektów umów oraz dokumentacji niezbędnej do wszczęcia zapytań ofertowych lub postępowań w trybach prawa zamówień publicznych.. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe - administracja, zarządzanie/ gospodarka nieruchomościami lub inny kierunek uzupełniony studiami podyplomowymi z zarządzania/ gospodarki nieruchomościami 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z administracyjną i finansową obsługą nieruchomości  dobra znajomość pakietu MS Office umiejętność planowania, organizowania i koordynowania prac. - Wymagania pożądane: studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami kursy, szkolenia z zakresu prawa budowlanego znajomość prawa zamówień publicznych. - Oferty należy składać do 2025-05-06

  8. Wydział Klimatu i Środowiska poszukuje kandydatów na stanowisko ds. kwalifikacji inwestycji

    Zakres podstawowych czynności: wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tym m.in. sprawdzanie wniosków, kart informacyjnych, raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, sporządzanie projektów postanowień i decyzji organizowanie, prowadzenie i udział w wizjach lokalnych w terenie, współpraca w zakresie prowadzonych postępowań w sprawie zintegrowanych pozwoleń emisyjnych m.in. sprawdzanie wniosków, dokonywanie przeglądów instalacji, sporządzanie projektów decyzji. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe z dziedziny nauk przyrodniczych, nauk o Ziemi i środowisku lub na kierunkach planowanie przestrzenne, prawo, chemia, biologia minimum roczne doświadczenie w pracy związane z zagadnieniami ochrony środowiska doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej znajomość zagadnień dotyczących ochrony środowiska, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, ustawy o ocenach oddziaływania. - Wymagania pożądane: studia podyplomowe z zakresu zarządzania środowiskiem, prawa ochrony środowiska. - Oferty należy składać do 2025-05-14

  9. Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Referent ds. Obsługi Sekretariatu - Centrum Wspierania Rodzin "Swoboda" w Poznaniu

    Zakres podstawowych czynności: Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Kontakty z osobami z zewnątrz, szczególnie z rodzinami dzieci z placówki. Prowadzenie kalendarza spotkań. Sprawna organizacja sekretariatu. Obsługa spotkań, przygotowywanie spotkań. Pomoc w realizacji zadań administracyjnych. Archiwizacja dokumentów. Obsługa poczty elektronicznej i e-doręczeń. Bardzo dobra organizacja czasu pracy. Zgłaszanie awarii urządzeń biurowych serwisantom. Sporządzanie raz na kwartał zapotrzebowania na artykuły biurowe. Wydawanie biletów MPK.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie min. średnie. Staż pracy - min. 2 lata. Doświadczenie w obsłudze EZD i dokumentów księgowych. Znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów. Znajomość obsługi komputera (umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office). Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Umiejętność i życzliwość w kontaktach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Umiejętność redagowania pism i interpretacji przepisów.. - Wymagania pożądane: Bardzo dobra organizacja pracy na zajmowanym stanowisku. Punktualność, dyspozycyjność. Systematyczność. Komunikatywność. Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność i życzliwość w kontaktach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.. - Oferty należy składać do 2025-05-07

  10. Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty poszukuje kandydatów na stanowisko specjalista ds. płac

    Zakres podstawowych czynności: Sporządzanie list wypłat z osobowego i bezosobowego Funduszu Płac w ustalonych terminach, Przygotowywanie list płac dotyczących: nagród jubileuszowych, odpraw rentowych i emerytalnych, nagród, ekwiwalentów za urlopy, nadgodzin, Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków, Obliczanie zasiłków chorobowych i opiekuńczych, itp., Dokonywanie potrąceń na listach płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami (PKZP, PZU, pożyczki ZFŚS, alimentacyjne, komornicze itp.), Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, zgłoszeń z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w programie "Płatnik", Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4R, PIT-11, Przygotowywanie przelewów i czeków elektronicznych w zakresie płac, Przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących funduszu płac, regulacji wynagrodzeń itp.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe), Doświadczenie zawodowe min 2 lata w płacach, Znajomość zagadnień kadrowo-płacowych, Znajomość MS Office, Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.. - Wymagania pożądane: Mile widziane - Umiejętność sporządzania list płac nauczycieli, Znajomość programu Progman oraz Płatnik.. - Oferty należy składać do 2025-05-22